Заняття

Створення артбуку

Професії майбутнього

Мета:
формувати уявлення про деякі професії майбутнього, розвивати вміння узагальнювати, виховувати інформаційну культуру,  позитивне ставлення до навчання. Детальніше...


Корекційно-розвиткове заняття

Вправа «Побудуй та порівняй»

Діти вчаться: порівнювати величину предметів, вимірювати споруду шляхом збільшення кількості деталей, розвиваються конструкторські навички.

Матеріал: цеглинки конструктора LEGO, макет багатоповерхівки. Детальніше...




«Педагогічний конфлікт.  Шляхи вирішення»

Мета: сприяти усвідомленню учасниками природи виникнення конфліктів і формувати навички гідного поводження в них; сфор­мувати навички конструктивної взаємодії команди; підвищувати самооцінку членів колективу.
Завдання:
   познайомити учасників із джерелами виникнення конфліктів;
   відпрацювати павички Я-висловлювання;
   стимулювати учасників до аналізу життєвих ситуацій;
   навчити емпатійному слуханню;

   навчитися будувати відносини з колегами на основі поваги і довіри. Детальніше...

Ситуативна гра
«Правила і закони у моєму житті»
Мета:
сприяти формуванню правового світогляду підлітків, який включав би систему теоретичних поглядів на права, і на цій основі формувати відповідну активну позицію підлітків у реалізації прав у житті.
Завдання:
самооцінка учасниками рівня своїх знань про права дитини; ознайомлення підлітків з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини; стимулювання соціальної активності й ініціативи підлітків-лідерів; формування навичок правомірної поведінки підлітків і навчання діяти в різноманітних життєвих ситуаціях у відповідності з нормами права;
виховання в підлітків непримиренності до протиправної поведінки, формування навичок правомірного реагування на неправомірні дії однолітків; вироблення в підлітків-лідерів мотивації до організації просвітницької роботи серед однолітків; формування в підлітків-лідерів навички надання одноліткам необхідної підтримки, консультативної допомоги у проблемах, пов'язаних із правами дитини. Детальніше...

Немає коментарів:

Дописати коментар