Створення артбуку
Професії майбутнього
Мета:
формувати уявлення про деякі професії майбутнього, розвивати вміння узагальнювати, виховувати інформаційну культуру, позитивне ставлення до навчання. Детальніше...
Корекційно-розвиткове
заняття
Вправа «Побудуй та порівняй»
Діти вчаться: порівнювати величину предметів,
вимірювати споруду шляхом збільшення кількості деталей, розвиваються
конструкторські навички.
Матеріал: цеглинки конструктора LEGO, макет багатоповерхівки. Детальніше...
«Педагогічний конфлікт. Шляхи вирішення»
Мета:
сприяти усвідомленню учасниками природи виникнення конфліктів і формувати
навички гідного поводження в них; сформувати навички конструктивної взаємодії
команди; підвищувати самооцінку членів колективу.
Завдання:
•
познайомити
учасників із джерелами виникнення конфліктів;
•
відпрацювати
павички Я-висловлювання;
•
стимулювати
учасників до аналізу життєвих ситуацій;
•
навчити
емпатійному слуханню;
Ситуативна гра
«Правила і закони у моєму житті»
Мета:
|
сприяти
формуванню правового світогляду підлітків, який включав би систему
теоретичних поглядів на права, і на цій основі формувати відповідну активну
позицію підлітків у реалізації прав у житті.
|
Завдання:
|
самооцінка
учасниками рівня своїх знань про права дитини; ознайомлення підлітків з
основними положеннями Конвенції ООН про права дитини; стимулювання соціальної
активності й ініціативи підлітків-лідерів; формування навичок правомірної
поведінки підлітків і навчання діяти в різноманітних життєвих ситуаціях у
відповідності з нормами права;
виховання в
підлітків непримиренності до протиправної поведінки, формування навичок
правомірного реагування на неправомірні дії однолітків; вироблення в підлітків-лідерів
мотивації до організації просвітницької роботи серед однолітків; формування в
підлітків-лідерів навички надання одноліткам необхідної підтримки,
консультативної допомоги у проблемах, пов'язаних із правами дитини. Детальніше...
|
Немає коментарів:
Дописати коментар